RESPOSTAS DEL MISSTAGE ACTUAL |
PERFIL DE LA RESPOSTA |
Re: ludopatia | J.L. | 10/21/2005 6:25:26 PM | |
Valorada: 0 vegades |
||||
Hola Oscar no soy amigo de dar consegos pero si te dire lo que pienso. |
||||
Val.loració
media:
|
PERFIL DE LA RESPOSTA |
Re: ludopatia | xavier | 10/22/2005 5:32:18 PM | |
||||
no pots evadir els problemes que tens sentimentals anant a jugar oscar, pensa que es una de les emfermetats mes dolentes del nostre temps, jo hi h´estat molts anys jugant i cuasi em deixo la vida, es una tonteria fero, si que auries de explicaro als teus pares i dir com et sents t´ajudara, tambe hauries d´anar a una asosiació que t´ajudaran. Si dius d´on ets t´informarem, salutacions. |
||||
Val.loració
media:
|
PERFIL DE LA RESPOSTA |
Re: ludopatia | joan | 10/22/2005 7:29:51 PM | |
||||
No t'amoinis oscar a mi em va passar quelcom semblant, aleshores la meva relació amb els pares era distanciada, quan els hi vaig explicar es van abocar, vam buscar un centre i tot i que ha hagut algún retret perque fer la terapia també els suposava perdre temps de fer altres coses, ara porto més de 6 anys sense jugar, tinc un fill presiós,una dona meravellosa no l'antiga novia, un pis gairebé pagat i em sento l'home més feliç del mon.I t'asseguro que pensava si ho deia als pares em farien fora de casa per viciós i entre altres coses per chulo i soberbi, sempre pensava que els tenia en contra i els rebutjava els consells i els negava les explicacions més básiques que els havia de donar perque no sabessin que feia amb el temps i els diners.Si amb lo estúpid que era jo he sortit tu també.No t'espantis i tira de la manta a qui tens en contra es al joc |
||||
Val.loració
media:
|